کیف صنعتی یا هاردکیس چیست؟

خانه دسته‌بندی نشده کیف صنعتی یا هاردکیس چیست؟
+

کیف صنعتی یا هاردکیس چیست؟

کیف آلومینیومی در واقع کیف های صنعتی هستند که از قابلیت هایی بالا برای نگهداری انواع و اقسام ابزارآلات صنعتی و غیرصنعتی برخوردار می باشند. این نوع کیف ها با ویژگی های خاصی که دارند سبب شده است، در زمینه های مختلفی از داروسازی گرفته تا نگهداری ابزارآلات موسیقی و ابزارهای نقشه کشی بتوان از این نوع کیف ها با خیال راحت استفاده نمود.

کیف آلومینیومی یک نوع هاردکیس یا کیف صنعتی است که کاربردهای زیادی در زندگی شخصی یا کسب و کار ما دارد. همه ما به اهمیت نگهداری ابزارها واقف هستیم بهترین راه برای این که بتوان از این ابزارها محافظت کافی را به عمل آورد و جابجایی آسان و بی درد سر داشت استفاده از هاردکیس آلومینیومی یا کیف آلومینیومی است.

از ویژگی های بارز کیف آلومینیومی مقاومت بسیار بالا و استحکام آن در برابر ضربه و رطوبت است. این نوع از کیف ها همان طورکه از نامش مشخص است جنسشان ازفلز مرغوب آلومینوم یا ورق چند لایی است. اما این طور نیست که دارای ظاهر و زیبایی مناسبی نباشند بلکه در برخی مواقع آن ها را با ظاهری براق نقره ای رنگ و یا با روکش های مختلفی طراحی و تولید می کنند.

ما درگروه تولیدی نوفنبر با فعالیت در زمینه های مختلفی چون سفارش و تولید کیف های آلومینیومی و ام دی اف وچوب چند لایی فعالیت داریم. این کیف ها را تحت عنوان جعبه آلومینیومی، هاردکیس، کیف ، صندوق آلومینیومی نیز می شناسند و برای جابجایی و حمل و نقل وسایل صنعتی، آلات موسیقی، تجهیزات مهندس و پزشکی و امثال این وسایل حساس بسیار مناسب هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *