کیف آلومینیومی

خانه کیف آلومینیومی

کیف آلومینیومی

کیف آلومینیومی یک انتخاب هوشمندانه برای حمل و نقل، محافظت و نگهداری تجهیزات حساس هستند. برای اطلاع از قیمت کیف آلومینیومی و یا سفارش ساخت کیف آلومینیومی مجموعه نوفنبر با ما در ارتباط باشید.
برای کاربردهایی که در معرض دماهای شدید، محیط های خورنده و میدان های الکترومغناطیسی بالا قرار دارند ایده آل است.

 

خصوصیات کیف آلومینیومی

 

  1. وزن بسیار سبک. آلومینیوم نسبت مقاومت به وزن بالایی دارد. جعبه های حمل و نقل آلومینیومی سبک وزن و در عین حال قوی هستند.
  2. فوق العاده قوی. استحکام آلومینیوم چقرمگی شکست بسیار بهتری نسبت به سایر مواد مورد استفاده در ساخت کیس دارد. در برابر ضربه، شکستگی مکانیکی و انتشار شکستگی ها مقاوم است. به راحتی فشار نمی آورد، پاره نمی شود یا ترک نمی خورد.
  3. غیر حساس به دماهای شدید ویژگی های آلومینیوم در محدوده دمایی وسیعی از – 80 درجه سانتیگراد تا + 150 درجه سانتیگراد ثابت می ماند. در هوای سرد، کیس های آلومینیومی شکننده تر و شکننده تر نمی شوند. در عوض، استحکام کششی بدون از دست دادن شکل‌پذیری افزایش می‌یابد. ضریب انبساط حرارتی کم آلومینیوم به آن اجازه می دهد تا دمای بالاتر را بدون اعوجاج حفظ کند.
  4. به طور طبیعی از الکترونیک محافظت می کند. آلومینیوم دارای بالاترین نسبت رسانایی الکتریکی به وزن در بین هر فلزی است. یک کیس آلومینیومی برای محافظت RFI / EMI و کنترل ESD (تخلیه الکترواستاتیک) عالی است. آلومینیوم همچنین یک بازتابنده کارآمد برای تداخل ایجاد شده خارجی، یعنی طول موج های الکترومغناطیسی رادیو و رادار است.

 

کیف آلومینیومی | قیمت کیف آلومینیومی | ساخت کیف آلومینیومی | نوفنبر

 

قیمت کیف آلومینیومی

برای استعلام از قیمت با شماره های ما تماس بگیرید.
مجموعه ی ما علاوه بر ساخت این مدل کیف ها هارد کیس های بسیار شیک و زیبایی هم می سازد.

 

مقاومت بالا

این محصول ها مناسب برای محیط های خشن هستند و برای محیط های ناهموار و در فضای باز استفاده می شوند، کیف های آلومینیومی را می توان با گزینه هایی برای رفع نیازهای ضد آب، ضد خش، ضد چکه و پاشش نمک نصب کرد. بخار آب از طریق آلومینیوم یا درز جوش داده شده پخش نمی شود.

 

ساخت کیف آلومینیومی

قبل از ساخت نیاز است بدانید که مقاومت فوق العاده در برابر خوردگی دارد.
آلومینیوم تقریباً در برابر همه مواد – مانند آب نمک – که باعث خوردگی و هوازدگی می شوند بسیار مقاوم است.
قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش برای مدت طولانی هیچ تاثیری ندارد.