چه جعبه ابزاری بخریم؟

خانه دسته‌بندی نشده چه جعبه ابزاری بخریم؟
+

جعبه ابزار برای نگهداری وسایلی مانند پیچ‌ گوشتی، انواع آچار ، انواع آلن و وسایلی از این دست به کار می ‌رود. در واقع به کمک این جعبه می ‌توان تمام ابزار های مورد نیاز برای امور تعمیراتی و خدماتی را در یک ‌جا جمع کرد. علاوه بر مشاغلی که با این ابزار سر و کار دارند، می ‌توان این جعبه ‌ها را در منازل و حتی صندوق عقب ماشین ‌ها یافت.

شایان ذکر است که مجموعه نوفنبر این امکان را هم به شما عزیزان میدهد که جعبه ابزار مد نظر خودتان را با مشاورین و متخصصین این مجموعه در میان بگذارید تا جعبه ابزاری سفارشی و کارآمد داشته باشید.

هاردکیس جعبه ابزار صنعتی یک هاردکیس است که برای محافظت از وسایل ارزشمند شما به کار می رود. هاردکیس وسیله ای مقاوم و مناسب برای وسایل حساسی است که ممکن است بر اثر ضربه، گردوغبار، رطوبت و … آسیب ببینند. اگر دائم در رفت و آمد هستید، و حمل وسایل شما را اذیت می کند این جعبه ها به خوبی می توانند از وسیله ای که درون آن ها قرار دارد محافظت کنند.

کاربرد هاردکیس

کاربرد این مدل هارد کیس ها بیشتر در حوزه فنی است. برخی از متخصصان برای کار به نقاط مختلف سفر می کنند. حمل این جعبه های آلومینیومی بسیار راحت بوده و میزان آسیب را به حداقل می رساند. ازاین جعبه ها برای نگهداری وسیله مورد نظر در انبار نیز می توان استفاده کرد.

مواد سازنده هاردکیس

برای حفظ محصولات در داخل هاردکیس از انواع فوم های EVA ، XPE، پلی اتیلن و ابری بسته به نیاز مشتری در جعبه استفاده می گردد. در ستون های هاردکیس از آلومینیوم استفاده گردیده که از مزایای آن میتوان به مقاومت بالا، وزن کم و زیبایی آن اشاره نمود.

یراق آلات بکار رفته دارای انواع آبکاری بوده. سایز باله دربرگیرنده کنج می باشد. تمامی یراق آلات با استفاده ازپرچ بر روی محصول نصب می شوند . از قفل های پروانه ای توکار و دستگیره توکار در سایز متوسط استفاده می گردد. در این محصول از چرخ های مقاوم و کف گرد استفاده می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *